מה עדיף, מועדון פרטי או רשת מועדונים לבת מצווה?

הורים רבים מתמודדים עם השאלה מה עדיף – מסיבת בת מצווה במועדון פרטי או ברשת מועדונים לבת מצווה? אם גם אתם מתלבטים, DONT! אחת ולתמיד בואו נענה על השאלה שמעסיקה אלפי הורים בשנה: איפה כדאי לערוך את אירוע בת המצווה המושלם

אהבתם? שתפו✔️

אחת ולתמיד, מה עדיף, בת מצווה במועדון פרטי או ברשת מועדונים לבת מצווה?

אירוע בת מצווה הוא אחד מהימים המרגשים והחשובים בחייה של כל נערה. המסיבה הזו, בה לוקחים חלק כל האנשים החשובים בחייה, צפויה ללוות אותה עוד שנים רבות כמזכרת יפה ומרגשת. תכנון נכון של האירוע הזה יאפשר לכם ההורים להפוך את חגיגת בת המצווה ליותר מסתם מסיבה ולהשתמש בה כאמצעי העצמה לילדה שיעניק לה בטחון ותחושת שייכות. איך עושים את זה? על ידי בחירות נכונות והחשובה בהם – הלוקיישן. בחירת מיקום המסיבה היא זו שצפויה להכתיב את האירוע כולו, האווירה, הקצב וכמה מוצלח הוא יהיה.

אין תחליף לצוות מנצח
אז מה ההבדל המרכזי בין מועדון לבת מצווה פרטי לבין רשת מועדונים לבת מצווה? ההבדל הראשון והמשמעותי ביותר טמון כמו תמיד בפן האנושי. רשת המפעילה מספר מועדוני בת מצווה עובדת לרוב עם צוות עובדים מתחלף המורכב מאנשי מקצוע שונים. התחלופה הגבוהה הזו מובילה בסופו של דבר לתחושה של אירוע פחות אישי ותחושה של ליווי פחות צמוד לפני ובמהלך האירוע.

כשמדובר במועדון פרטי, המצב שונה בתכלית. האירוע מונהג כולו על ידי צוות קבוע הפועל יחד בסנכרון מלא. כך, היחס, השירות והמענה עבור כל בת מצווה באה לידי ביטוי באופן מקסימלי וזה מורגש ממש בכל רגע. בדימסיה כל אירוע הוא עולם. הצוות הוא לא רק צוות, הוא משפחה, נבחרת של אנשי מקצוע אלופים בתחומם הפועלים בשיתוף פעולה מושלם. המצב הזה של צוות שעובד יחד כבר שנים רבות (אנחנו קיימים כבר 12 שנים והיד עוד נטויה!) מאפשר סינרגיה מוחלטת בכל אחד משלבי האירוע, כשכל אחד מאנשי המקצוע משלים את האחר ומתייחס למקום ולאירוע כשלו!

כל אירוע הוא אחד מסוגו
אם בחרתם לקיים את חגיגת בת המצווה במועדון המשתייך לרשת מועדונים כנראה שקיבלתם נוסח קבוע ומובנה המפרט את הלו"ז באירוע, לרבות האטרקציות השונות. אם זה מרגיש לכם קצת פחות אישי, אתם בהחלט צודקים. מדובר בנוסח די קבוע שמשמש כבסיס לכל אירוע בת מצווה, כך שבסופו של דבר רוב האירועים די דומים זה לזה.

בשונה מאירוע בת מצווה המתקיים ברשת מועדונים, כשמדובר במועדון פרטי כל אירוע הוא יחיד מסוגו, אחד ומיוחד. אצלנו בדימסיה אין שטנץ' קבוע. כל אירוע מוכתב על ידי הרצונות וההעדפות של כלת השמחה, של האורחים שלה ובהתאם להפתעות משתנות שאנחנו שומרים בסוד ממש עד לאותו רגע. כך כל אירוע בת מצווה נשאר מיוחד ושונה ומעניק לבת המצווה את התחושה המיוחדת שהיא כל כך רוצה לקבל.

בראש ובראשונה – כלת השמחה

בין כל בעלי המקצוע, ההכנות והלוגיסטיקה, לפעמים קצת שוכחים את הסיבה שלשמה התכנסנו – כלת השמחה. בדימסיה אנחנו כאן כדי לזכור ביחד מי האדם החשוב באירוע ואנחנו עושים הכל בכדי להרים לה את החגיגה שעליה היא חלמה. ילדות רבות רואות את אירוע בת המצווה שלהן כהזדמנות המושלמת להפוך לנסיכה ליום אחד, אנחנו כאן כדי להגשים את החלום הזה. לשם כך אנחנו מפתיעים עם פינוקים ייחודיים שלא תזכו להם בשום מקום אחר, כמו צוות צילום שיתלווה אליה בחדר ההתארגנות, ממש כמו בצילומי חתונה ואפילו עם שובר מתנה לקניית שמלה לבנה בחנות מעצבים – עלינו!

ליהנות מאירוע בת מצווה יחיד ומיוחד – בדיוק כמו שהיא חולמת

אז אם אתם מחפשים את המקום המושלם לאירוע בת המצווה שלכם, אנחנו בדימסיה מחכים לכם עם נבחרת החלומות של הבת מצוות. רוצים לשמוע עוד? בואו נדבר

Scroll to Top