למה חשוב לבחור נכון דיג'יי לבת מצווה?

כל הילדים קופצים רוקדים?

בחתונה שלכם השקעתם בבחירת הדי ג'יי, אז למה לא בבת המצווה? לבחירה בדי ג'יי מוצלח יש השפעה גדולה על חגיגת בת המצווה שלכם: די ג'יי מנוסה שמתמחה באירועים לבני נוער וילדים יודע איך לייצר אווירה שמחה וסוחפת על הרחבה ולהרקיד את כולם בכל רגע, כן, גם אחרי האוכל.

אהבתם? שתפו✔️

אז כמה זה משמעותי לבחור דיג'יי שמתמחה בבת מצווה? בואו נתחיל לנפץ את המיתוסים שכולם מכירים:

מיתוס ראשון: ילדים הם מבוגרים

המיתוס הראשון: די ג'יי טוב מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד.
האמת: לא כל די ג'יי שטוב למבוגרים יכול להצליח באירוע ילדים כמו חגיגת בת מצווה.
להרקיד קהל של ילדים בגיל ההתבגרות הוא אתגר שונה לגמרי. לראיה אפשר למצוא די ג'יים מהטובים בשוק שמרקידים בחתונות ענק אבל לא מצליחים להרקיד קהל של בני מצווה. ההבדל העיקרי הוא שבחתונה הרוב הוא קהל בוגר שמגיע לשמח את החתן והכלה, מרים את האווירה עם אלכוהול ונמצא על הרחבה על השעות הקטנות של הלילה. כך מדובר בסוג של קהל שבוי, לא משנה מה הדי ג'יי יעשה, או כמה טוב או לא טוב הוא יהיה – האורחים עדיין יתאמצו לרקוד ולשמח. באירוע בת מצווה המצב שונה לגמרי. הקהל מאתגר הרבה יותר ובנוי מילדים שלא לכולם חשוב באותה מידה לשמח את כלת בת המצווה. ישנם ילדים ביישנים, ילדים שנוטים להפריע, כאלה שמעדיפים לצאת החוצה, לשבת בצד או כמובן להישאר צמודים למסך. תוסיפו לכל זה את העובדה שמספיק ששיר אחד לא נוגן כמו שאוהבים והם יכולים ברגע אחד לנטוש את הרחבה ולהשאיר אותה ריקה. כך, בשונה מאירוע של מבוגרים בו האורחים דווקא מנסים למשוך עוד ועוד רוקדים לרחבה, בבת מצווה כשילד או ילדה עוזבים את הרחבה לרוב באים איתם חברים נוספים, מה שיוצר שרשרת של נוטשים. מדובר במצב בעייתי במיוחד לאור העובדה שאירוע בת מצווה ממוצע כולל בין 30 ל-50 ילדים, כך שכל שעוזב את הרחבה יוצר אפקט שניתן להבחין בו מיד.

nugsubho kc, nmuuv

מיתוס שני: מספיק ללחוץ PLAY

המיתוס השני: כל אחד יכול לתקלט במסיבה לילדים, מספיק להכין רשימת שירים מראש.
האמת: במשך 12 שנות הפעילות של דימסיה למדנו ופיתחנו שיטות מוסיקליות שמאפשרות לנו לייצר אווירה סוחפת על הרחבה, לדוגמא: באירועים כמו חתונה הדיג'יי ישמיע שיר כמעט מתחילתו ועד סופו, לעומת זאת, במסיבת בת מצווה הכל הרבה יותר דינמי והוא מוכתב מהקצב המהיר של הילדים. לכן, אם הדי ג'יי ישמיע את כל השיר במלואו, כולל חלקים שיכולים להיות פחות מעניינים, יש סיכוי סביר שהילדים פשוט יאבדו עניין ויעזבו את הרחבה. לכן אנחנו עושים הכל כדי לעניין את הילדים בכל רגע נתון. הדיג'יים שלנו הם מומחי בת מצוות ויודעים לקרוא את הרחבה בכל שלב באירוע ויודעים מה הכי חם, בדימסיה אנחנו מנגנים רק את חלקי השיא של השירים וכך מצליחים לשמור על רחבה תוססת בלי להשאיר יותר מדי אפשרויות בחירה. אם באירוע למבוגרים הדי ג'יי ישמיע 100 שירים בממוצע בערב, באירוע בת מצווה בדימסיה יהיו כ-300 שירים, בגרסאות מיוחדות שמתאימות לבת מצווה, בקצב הרבה יותר מהיר ודינמי.

מיתוס שלישי: לא צריך פגישה מקדימה

האמת: ממש כמו בחתונות גם באירוע בת מצווה חשוב לקיים פגישה מקדימה של כלת השמחה עם הדי ג'יי באירוע.
מטרת הפגישה היא לתאם ציפיות, לוודא שכולם מסונכרנים לגבי ההעדפות המוסיקליות ולאפשר לחוגגת לספר לצוות דימסיה ובראשם הדי ג'יי, על עצמה ועל קהל האורחים שלה. בנוסף הפגישה מאפשרת לילדה לספר על השירים האהובים עליה, לבחור שיר כניסה לבת מצווה ולעבור יחד על הלו"ז לאירוע כדי שתגיע בתחושה ביטחון ללא הפתעות. כך אנו מצליחים להתכונן מראש ככל שניתן.

אל תחסכו כי בבת מצווה אין הזדמנות שניה

אם גם לכם יצא להשתתף באירוע לילדים בו הרחבה התרוקנה במהירות וכל הילדים נמצאו בחוץ במשך רוב האירוע, אתם יודעים כמה מדובר בחוויה מאכזבת להורים ולכלת האירוע כמובן. עם השנים למדנו שלפעמים גם די ג'יי אלוף לא תמיד מספיק כדי לייצר את החוויה שאליה מכוונים, לכן יש לנו נבחרת שלמה של קומנדו בת מצווה שיודעים לקחת כל אירוע בת מצווה ולהפוך אותו לסיפור הצלחה שהחוגגת לא תשכח. ב-12 השנים בהן אנו פועלים למדנו להתמודד עם הכל– כל תרחיש אפשרי ואתגר, ולהצליח לייצר את חוויית בת המצווה הכי טובה בארץ. פשוט נסו אותנו!

Scroll to Top