רון טרויאן בפריצה לבת מצווה בדימסיה

מה קורה כשמפגישים בין אחד מכוכבי היוטיוב האהובים ביותר על בני נוער, לבין מועדון בת מצווה הטוב בישראל? טירוף היא מילה קטנה בשביל לתאר את ההיסטריה שהתרחשה על הרחבה!

אהבתם? שתפו✔️

רון טרויאן הוא אחד מכוכבי הסושיאל הגדולים בישראל ואם לא שמעתם עליו אל תרגישו לא בנוח, כנראה שאתם פשוט לא בגיל הנכון. טרויאן מחזיק בעמוד יוטיוב עם עשרות אלפי עוקבים, אליו הוא מעלה תכנים שמעניינים ילדים ונוער, כמו אתגרי טיק טוק, טרנדים ויראליים, מפגשים עם עוקבים ועוד המון סרטונים שמצליחים למגנט אליהם את קהל היעד. אחד הפרויקטים המסקרנים והנצפים ביותר שלו, שעלו לאחרונה, הוא וילת AI – טרויאן ארז את עצמו יחד עם כמה יוטיוברים פופולאריים לוילה מפוארת, שם הם מצלמים ומעלים לרשת וולגים שזוכים לאלפי צפיות.

רון טרויאן

כשטרויאן חשב לראשונה על פריצה לבת מצווה בפרויקט שלו וילת AI, הוא מיד חשב על דימסיה, מועדון לבת מצווה הטוב בארץ. שיתוף הפעולה איתו היה הכי טבעי ומתבקש, כי כאלה אנחנו, תמיד עם יד על הדופק ומעודכנים בכל מה שחם ומעניין בני נוער.

וילת AI של רון טרויאן בפרק מיוחד של פריצה לבת מצווה

אלפי בני נוער בישראל משתייכים לקהל המעריצים של טרויאן ועוקבים באדיקות אחרי כל פיפס שלו ברשת. אחת מהן היא שיר שחגגה בת מצווה אצלנו במועדון האירועים דימסיה וזכתה לחוויה מיוחדת שלא תשכח לעולם.

בדיוק בשיא המסיבה, כשהילדים נמצאים על הרחבה, טרויאן נכנס פנימה ללא כל הכנה מוקדמת, לקול צרחות הילדים הנרגשים והפתיע את כלת בת המצווה במתנה המושלמת – ביקור VIP של כוכב הרשת האהוב עליה. את האווירה הסוחפת קשה לתאר במילים אז מזל שהכל עלה לוולוג, כדי שתוכלו לקבל טעימה קטנה מהטירוף שהלך שם.

אחרי שהקפיץ את הילדים וחגג איתם על הרחבה, טרויאן המשיך להפתיע והזמין את ליאן כוזהינוף, זמרת אהובה איתה הוציא שיר משותף. השניים חשפו את השיר החדש שלהם "חיות בגינדי" בהשמעת בכורה חגיגית בבת מצווה של שיר. מאז השיר הספיק להתפוצץ ברשת והפך להכי ויראלי שיש (עד לרגע זה הקליפ צבר כבר כמעט חצי מיליון צפיות ביוטיוב!)

אז איך הצלחנו להוציא לפועל את כל ההפתעה הזו מבלי שלכלת השמחה ולהוריה היה מושג מה הולך לקרות? צוות האלופים של דימסיה פעל מאחורי הקלעים בכדי לתפעל את ההפתעה המיוחדת הזו משלב הרעיון ועד תפעול הפריצה בשטח. ככה אנחנו, תמיד חושבים איך להפתיע ולחדש, עם רעיונות יצירתיים, אטרקציות לבת מצווה והפתעות שהילדות לא יכלו לדמיין מראש. יחד עם טרויאן יצרנו הפתעה שהילדה לא תשכח לעולם והפכנו את המסיבה להכי סוחפת שיש. ברגע הפריצה הילדים היו בהלם מוחלט, כשיצאו מהשוק לא הפסיקו לרקוד ולקפוץ.

ומה במסיבה הבאה? הפתעה. כמו תמיד. כל מסיבת בת מצווה בדימסיה היא קצת אחרת, עם הפתעות שלא תוכלו לצפות מראש, אטרקציות מפתיעות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. נסו אותנו 😊

Scroll to Top