מהם האתגרים באירוע בת מצווה ואיך להתמודד איתם?

בת מצווה של השמחות: איך לגרום לילדים לעזוב את הטיקטוק ולבוא לרקוד?

אהבתם? שתפו✔️

בשנים האחרונות הפכו מסיבות בנות המצווה לאירוע מפואר בו כל פרט זכה לתשומת לב. ממש כמו כלה לפני חופתה, גם החוגגת הצעירה מתכוננת לאירוע חודשים מראש, מתארגנת על שמלה לבנה ועל אולם. אך בשונה מחתונה עם רוב מבוגר, אירועים המוקדשים לילדים מצריכים חשיבה מחוץ לקופסא והבנה מדויקת של קהל היעד. אז איך מצליחים להפוך את האירוע הזה לסיפור הצלחה כשהאורחים לא ממהרים להיפרד מהנייד ואיך מרקידים את הילדים הכי סרבניים? הישארו עמנו.

דימסיה

מהם האתגרים באירוע בת מצווה ואיך להתמודד איתם?

ילדים בגיל 12-13 רגילים לבלות שעות רבות עם העיניים תקועות עמוק בתוך מסך הנייד. מדובר בתופעה רווחת ואין מה להתרגש יותר מדי. אבל כשמדובר באירוע בת מצווה, החוקים אחרים והמטרה היא לגרום לכולם להגיע לרחבה, לרקוד ולשמוח עם החוגגת. איך עושים את זה? מתחילים כבר בדרך למועדון. מועדון דימסיה באשדוד משתמש בשירותי הסעות קבועים שמכניסים את הילדים לאווירה הנכונה כבר בדרך למקום. תשכחו את נהגי המיניבוסים הנרגנים שהכרנו בילדות, כאן הנהגים הם חלק מהחגיגה והם באים במטרה להרים יחד עם הילדים.

אתגר נוסף הוא הרצון של כל חוגגת לאירוע אחר, שונה וייחודי. על כך עונים בדימסיה בקלות, עם תמהיל אירוע שמורכב עבורה, כניסה גרנדיוזית סטייל האח הגדול ועד ריקוד אישי. הפתעה ייחודית נוספת היא שובר מתנה לחנות בגדי מעצבים לילדות, בה יכולה כלת בת המצווה לבחור שמלה בת מצווה לאירוע שנשארת אצלה.

איך להחזיר את הילדים לרחבה אחרי האוכל?

בזמן האוכל בדימסיה כל אחד מהילדים מקבל מגש אישי הכולל את שלל מנות. ההחלטה הזו מגיעה מתוך רצון לאפשר לכל ילד לטעום מהכל מבלי להתבייש או לחשוש לגשת ולבקש. עכשיו אחרי שכולם שבעים ומרוצים, עולה השאלה – כיצד מחזירים אותם שוב לרחבה? דרך שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם היא שימוש באטרקציות סודיות. רקדנים שמגיעים בהפתעה לרחבה ללא תיאום מראש, רקדנים בלבוש בובות ענק, פירוטכניקה ועוד שלל אטרקציות שמייצרות אפקט הפתעה בקרב הקהל. עם כל אלו אתם יכולים להיות בטוחים שגם המתבגר הכי קשוח שיש יבוא לרקוד ולא ימהר לעזוב את הרחבה.

הכל כלול – כל בעלי המקצוע, הספקים והאטרקציות במקום אחד

אם התחלתם לארגן אירוע בת מצווה אתם בטח כבר יודעים שמדובר במיני חתונה (לפחות) משמלה מעוצבת ועד צלמי מגנטים, תפריט ואטרקציות, הזמן קצר והמלאכה מרובה. אבל יש גם חדשות טובות, במקום לבזבז זמן וכסף על ספקים שונים אתם בהחלט יכולים למצוא את הכל במקום אחד. מועדון לבת מצווה דימסיה באשדוד מתמחה באירועי בנות מצווה ומציע מעטפת 360 – הכל כולל הכל. כל הספקים ובעלי המקצוע שאתם צריכים – כולם כצוות אחד ותיק ומגובש עם דינמיקה סוחפת – צלמים וצלם מגנטים, די ג'יי, ברמניות, רקדנים, מפעילים ונהגי הסעות. כולם יחד לוקחים חלק בהפקה משותפת שהחוגגת לא תשכח לעולם. המועדון מתגאה ב-11 שנות ניסיון בהן לקח חלק במאות אירועים שהציבו רף חדש בתעשייה.

אם חשוב לכם ללכת על בטוח, לתכנן אירוע בת מצווה מוצלח באמת, כזה שהילדים בכיתה ידברו עליו עוד זמן רב, מוזמנים לדבר איתנו ואולי תזכו שנרקיד גם אתכם בדרך לבת המצווה המושלמת.

Scroll to Top