מה הופך צילום אירוע למדויק?

Say Rizzzzz

מה הופך צילום אירוע למדויק? איך תוודאו שהתמונות מחגיגת בת המצווה שלכם יצליחו ללכוד את המאורע המרגש בצורה מדויקת, ושכולם ייצאו הכי יפים שאפשר? קבלו את המדריך השלם למציאת צוות צילום שעושה את כל ההבדל

אהבתם? שתפו✔️

אירוע בת מצווה הוא אחד הרגעים המרגשים והחשובים בחייה של כל נערה. מדובר ברגעים אותם היא תיקח איתה קדימה לעוד שנים רבות, ואם האירוע מוצלח הוא מהווה כלי להעצמה וחיזוק הבטחון שלה. עם ההבנה שמדובר באירוע המהווה נקודת מפנה בחייה של כלת השמחה, אנחנו בדימסיה החלטנו לעשות הכל, אבל הכל, בכדי לוודא שהתיעוד יהיה ברמה הגבוהה ביותר כך שתוכלו ליהנות ממזכרת מושלמת שתישאר לכל החיים. בין היתר, לאחר האירוע תקבלו גלריית תמונות און ליין באיכות גבוהה במיוחד אשר מנציחה את היום המאושר.

עמדת צילום מגנטים בכל מקום

עמדת מגנטים כשמה כן היא- ממגנטת. מדובר באחת האטרקציות האהובות בכל אירוע, לא משנה אם מדובר במבוגרים או ילדים. אז נכון שאף מסיבה אינה שלמה בלי עמדת מגנטים, אך לפעמים כל ההתרגשות הזו עלולה לפגוע בחגיגה. יצירת עמדת צילום אחת מוגדרת מחוץ לרחבת הריקודים מובילה במקרים רבים להתקהלות של ילדים ולרחבה שפשוט נותרת ריקה. אז מה עושים? נמנעים מעמדה אחת ומנחים את צלם המגנטים להסתובב בכל אזורי האירוע ולהיטמע בשטח. לשיטה הזו יש יתרון משמעותי נוסף והוא שהיא מאפשרת לצלם את המוזמנים בפוזות יותר אותנטיות ופחות מבוימות.

צילום סטילס שהופך לחלק מהאווירה

אפשר בהחלט לומר שהימים של תמונות בפוזות מבוימות כבר חלפו והיום כולם כבר מבינים שתמונות טבעיות מספקות תוצאה מרשימה הרבה יותר. בכדי למנוע מראש מצב של התגודדות סביב צוות צלמי הסטילס באירוע בת המצווה, בחרנו בבעלי מקצוע מהמובילים בתחומם, כאלו שיודעים איך להשתלב במסיבה, להכניס את האורחים לאווירה הנכונה ולצלם אותם בדיוק ברגע הזה.

צוות של אלופים בתחומם

את צלמי דימסיה ליקטנו בפינצטה ולאורך השנים הצלחנו לגבש צוות מקצועי של צלמים אלופים מובילים בתחומם. אחרי הרבה ניסוי וטעיה (בכל זאת, אנחנו קיימים כבר 11 שנים) נשארו איתנו רק בעלי המקצוע שהתאימו לכל הקריטריונים והסטנדרטיים המחמירים שלנו. צלמי דימסיה מגיעים לכל אירוע עם ציוד צילום משוכלל המתומחר בעשרות אלפי שקלים, כולל המצלמות המתקדמות ביותר שיש היום בשוק.

אבל מעבר לציוד משוכלל, ישנן יכולות שאף סכום כסף לא יכול לקנות וזהו הפן האנושי. הצלמים שלנו פשוט יודעים להתחבר עם כלת השמחה, בני המשפחה והחוגגים– מבוגרים וילדים כאחד. אל תתפלאו אם תראו אותם חוגגים על הרחבה עם שאר הצוות ותוך כדי מנציחים תמונות אמיתיות של החברים רוקדים ונהנים, הכל באותנטיות מושלמת ובאיכות מדהימה.

צוות דימסיה

לצלוח את האתגר עד התמונה המושלמת

כשמדובר באירוע המתקיים בתנאי מועדון, ישנם לא מעט תנאי שטח שהופכים את עבודת הצילום לאתגר לא קטן, כמו למשל, עשן, חושך ותנאי תאורה משתנים. בדימסיה צוות הספקים הוא קבוע ואינו מתחלף, יש לכך יתרון משמעותי והוא שכל אחד מהצלמים שלנו – מגנטים, וידאו וסטילס מכיר היטב את תנאי השטח בכל אזור, את תנאי התאורה ואת לו"ז האירוע. כך הם מצליחים להפיק מכל אירוע בכל פעם מחדש גלריית תמונות המנציחה את כל הרגעים היפים, ללא טעויות וברמה הגבוהה ביותר.

כמה יעלה לכם התענוג הזה? זה כל היופי, אירוע בת מצווה בדימסיה מתומחר כחבילה מקיפה הכוללת את כל בעלי המקצוע, האטרקציות, האוכל וכל מה שאתם צריכים בשביל אירוע מושלם. אז במקום לשבור את הראש ולבזבז זמן יקר בחיפוש ספקים, דברו איתנו ואנחנו כבר נטפל בהכל. מזל טוב!

Scroll to Top